مقالات عمران مارکت

خطرات در اجرای داربست بندی

خطاها و خطرات داربست بندی

داربست ها برای دسترسی به قسمت های مرتفع و با دسترسی سخت طراحی شده اند. به همین علت کار بر روی داربست با خطرات زیادی همراه است و برای جلوگیری از این خطرات باید موارد ایمنی به درستی رعایت شود. در ادامه این مقاله با انواع خطرات داربست بندی و راه های پیشگیری از آن بیشتر آشنا می شوید.

ادامه مطلب »
نصب داربست

بستن و نصب انواع داربست

داربست سازه ای موقت برای اجرای انواع پروژه های ساختمانی و غیر ساختمانی محسوب می شود. نصب داربست باید با دقت و ایمنی زیادی انجام شود تا نتیجه نهایی کار به درستی انجام شود.

ادامه مطلب »
نصب داربست فلزی

مراحل اجرای داربست فلزی + اجزا

نصب داربست فلزی دارای مراحل و اصول خاصی است. این روندها و روش ها در اجرای دقیق و بدون خطای داربست فلزی اهمیت بالایی دارند. در ادامه این مقاله با آموزش مزاحل نصب داربست آشنا می شوید.

ادامه مطلب »
اسکافولدبندی

اسکافولد بندی + نحوه اجرا و کاربرد

اسکافولد بندی همان داربست بندی است. اما با این تفاوت که تنها شامل داربست های زیر بتن مانند داربست مثلثی و داربست چکشی می باشد. برای اطلاع بیشتر از کاربرد، مزایا و روش اسکافولد بندی با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
اسکافولد- اسکافلد- اسکافولد مثلثی

اسکافولد چیست؟ + کاربرد، اجزا، مزایا

اسکافلد یا اسکافولد نوعی داربست زیر بتن است. این داربست همان داربست مثلثی یا امگا است که به وفور در پروژه های ساختمانی و پل سازی و … استفاده می شود. برای آشنایی هرچه بیشتر با این محصول در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
تولید لوله داربست

فرآیند تولید لوله داربست

فرآیند تولید لوله داربست شامل مواردی همچون، آماده سازی، فرم دهی، جوشکاری و تست مکانیکی می باشد. برای آشنایی بیشتر با تولید لوله های داربست در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
نصب اسپیس فریم

روش بستن و نصب اسپیس فریم از صفر تا صد

نصب اسپیس فریم حساسیت های مخصوص به خودش دارد. با توجه به اینکه این سازه موقتی برای نمایشگاه و نصب بنر و بیلبورد استفاده می شود، باید توصز نیروی نصاب ماهر اجرا شود تا نتیجه نهایی کار صحیح باشد. در ادامه با روش ها و نحوه نصب اسپیس فریم بیشتر آشنا می شوید.

ادامه مطلب »
انواع و قیمت اسپیس فریم

اسپیس فریم از انواع تا قیمت

اسپیس فریم سازه ای وقتی است که با استفاده از لوله فولادی، مسوار، مفتول یا خاموت درست می شود. کاربرد اسپیس فریم برای ساخت غرفه های نمایشگاهی، بنر و بیلبوردها می باشد. در ادامه این مقاله با اسپیس فریم بیشتر آشنا می شوید.

ادامه مطلب »
جایگاه کار داربست

جایگاه کار داربست+ کاربرد؛ اجزا و نکات فنی

جایگاه کار داربست فضایی برای قرارگرفتن کارگران و تجهیزات بر روی داربست است. این جایگاه کار در حفظ امنیت کارگران و داربست بندی به صورت ایمن اهمیت بالایی دارد. در ادامه این مقاله با اجزای جایگاه کار داربست، کاربرد و موارد ایمنی آن آشنا می شوید.

ادامه مطلب »
شغل داربست بندی

همه‌چیز در مورد شغل داربست بندی

داربست بندی زا مشاغل بسیار پر استفاده در صنعت ساحتمان سازی است. با اینجال که داربست بندی از مشاغل پرخطر محسوب می شود، از مشاغل پردرآمد و پرتقاضا نیز می باشد. برای آشنایی بیشتر با درآمد، شرایط کاری و وطایف داربست بند با ادامه مقاله با همراه باشید.

ادامه مطلب »
هزینه و قیمت نصب داربست

هزینه و قیمت نصب داربست ۱۴۰۳

هزینه و قیمت نصب داربست، هر ساله در حال تغییر وافزایش است.نرخ تغیرات سالانه را اتحادیه داربست بندان مشخص می کند. علاوه بر نرخ مصوب عوامل دیگری مانند تغیرات قیمت لوله داربست، حمل و نقل و … نیز بر قیمت اجرای داربست موثر است.

ادامه مطلب »
داربست زیر بتن

داربست زیر بتن+ انواع و نحوه نصب

داربست زیر بتن نوعی داربست فلزی برای زیر سازی سازه های بتنی است که بتن ریزی در سطح وسیع و سنگینی انجام می شود. از انواع داربست های زیر بتن می توان به داربست مثلثی و داربست چکشی اشاره کرد. در ادامه این مقاله با انواع داربست زیر بتن، کاربردها و نحوه نصب بیشتر آشنا شوید

ادامه مطلب »
داربست فلزی کنسولی

داربست فلزی کنسولی یا دروازه ای + کاربرد و نحوه نصب

داربست کنسولی یا داربست دروازه ای انواع داربست های فلزی محسوب می شود. این داربست در مواقعی که امکان نصب داربست سنتی وجود ندارد، استفاده می شود. در ادامه این مقاله با کاربردها، اجزا و نصب داربست کنسولی آشنا می شوید.

ادامه مطلب »
داربست پایه دار

داربست پایه دار چیست و چه کاربردهایی دارد؟

داربست پایه دار از انواع پرکاربرد داربست است. که هم برای بخش های داخلی و هم برای بخش های خارجی استفاده می شود. نصب این داربست بسیار آسان است و به سرعت انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با این داربست با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
داربست معلق چیست

داربست معلق چیست؟ کاربردها، مزایا و معایب

داربست معلق، از داربست های رایج در ساختمان سازی است و بیشتر در ساختمان های تکمیل شده و برای ایجاد نما یا نظافت و نقاشی ساختمان استفاده می شود. استفاده از داربست معلق نیازمند رعایت موارد ایمنی زیادی است. برای آشنایی بیشتر با این موارد و مزایا و معایب این داربست در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
همه چیز در مورد داربست چوبی

همه چیز در مورد داربست چوبی

داربست چوبی از اولین و قدیمی ترین انواع داربست است. این داربست از الوار و چوب روسی ساخته می شود. این داربست ها امروزه نیز کاربرد دارند و بیشتر در پروژه های کوچک و سبک و نقاشی و نماکاری ساختمان استفاده می شوند. در ادامه این مقاله بیشتر با داربست چوبی آشنا می شویم.

ادامه مطلب »
داربست فلزی

داربست فلزی از انواع تا کاربرد و هزینه

داربست فلزی کاربرد بسیار بالایی در ساخت و ساز، ایجاد نما و زیرسازی بتن دارد. در این مقاله با انواع داربست فلزی؛ مانند داربست چکشی، داربست مثلثی و داربست معلق آشنا می شوید. همچنین در مورد مزایا و کاربردها، هزینه و قمیت و انواع اجزای داربست فلزی نیز بیشتر یاد می گیرید.

ادامه مطلب »